Prohledat tento blog

úterý 14. dubna 2015

Zelené nudle


     Jak je člověk v jarní náladě v takovym happy modu, tak má chuť jíst zeleně a taky různě všechno vylepšovat, měnit a tak. Co se týče zelený, tak jsem kromě dnešního zeleného receptu, konečně zasadila bylinky a nakoupila truhlíky na zábradlí do bytu. Letos truhlíky, jelikož jsem se přestěhovala a tudíž již nebudu využívat zahradu, kterou jsem do minulého roku využívala, ačkoliv rodičům tam stále budu něco hrabat a pokopávat. Skočila jsem si teda do OBI a naivně jsem si myslela, že tam prostě za pár korun nakoupim nějaký dva truhlíky a jdu... Chyba lávky, závěsný háky pasovaly jenom k nejdražším samozavlažovacím truhlíkům, který jsem teda nechtěla, ale jako jezdit po obchodech shánět závěsný truhlíky se mi nechtělo, takže jsem nakonec spokojeně odešla o litr lehčí a těšim se na rostlinky.
     No a k ostatním změnám začla jsem běhat a ti bystří, kteří muj blog navštěvují pravidelně, si možná všimli, že jsem i malinko změnila vzhled stránek, tak snad se vám tak taky budou líbit víc.

Fusilli s hráškem a se špenátem pro 2 osoby:

200g fusilli těstovin
100g mraženého listového špenátu
200g mraženého hrášku
1 malá cibule
4 stroužky česneku
1dcl vody nebo vývaru
1 lžička čili pasty nebo čili vloček
Sůl, pepř
citron
hrst strouhaného parmazánu
olivový olej
opražená slunečnicová semínka (menší hrst)

     Cibuli nakrájejte nadrobno a dejte dusit na olivový olej v menším hrnci. Když je cibule měkká, ale ještě nemění barvu, přidejte pokrájený česnek a následně mražený špenát. Přilijte vodu nebo vývar a duste, dokud nebude špenát právě hotový. V tu chvíli přidejte čili pastu nebo vločky a hrášek a hned vypněte plotnu. Hrášek bude pak hotový akorát, tzn. že bude mít čerstvou chuť i čerstvou zelenou barvu, hnědý hrášek nikoho neoslní.
     Vše vmíchejte do čerstvě uvařených těstovin, ve kterých jste nechali asi jednu decku vody, ve které se vařily. Přidejte šťávu z citronu, parmezán a semínka. Promíchejte, až se vše spojí a parmezán s tekutinou vytvoří omáčku. Ihned podávejte.


   

Žádné komentáře:

Okomentovat