Prohledat tento blog

pondělí 2. března 2015

Sýrový bochánky

     Tak například k pečené a k jakékoliv jiné polévce se moc hoděj sýrový bochánky s bylinkama. Já jsem si vybrala rozmarýn, protože nám i teď v zimě roste ve skleníku a navíc miluju vůni, když se rozmarýn pomalu peče. Jinak se ale bochany hodili i jen tak na zobání k obloženýmu (zbytkovýmu) talíři a vůbec, člověk by je sněd všechny i samotný.

Na 12 velkejch muffinů:

3 vejce
1 a půl hrnku mléka (u mě sojový)
1 a půl hrnku celozrnné mouky
1 lžíce nasekaných bylinek (u mě rozmarýn)
půl hrnku strouhaného sýra (u mě ementál)
špetka soli
pepř
1 lžička prdopeče
olivový olej

     V míse si vyšlehejte vajíčka s mlékem, pak vmíchejte mouku s prdopečem, bylinky a sýr, osolte, opepřete a nakydejte opatrně do olivovým olejem vymazaných muffinových ďůlků a pečte asi 20 minut ve vyhřátý troubě na 220 stupňů. Nechte je pak ještě chvilku ve vyplé troubě a podávejte nejlép teploučký k nějaký tý polívčičce.

Žádné komentáře:

Okomentovat