Prohledat tento blog

sobota 13. dubna 2013

Muffiny s cottagem, sušenými rajčaty a bazalkou

     Nedávno jsem slavila s kamarádkou narozeniny a když jsem přemýšlela, jaké občerstvení připravit, měla jsem na mysli, aby to bylo něco supr chutnýho, něco co nenadýmá, nepáchne po tom z pusy, netloustne se (deme přece v noci pařit) a nakonec je to opravdu supr chutný. Šáhla jsem po nevyzkoušeném receptu z blogu Kitchenette a ukázalo se to jako správná volba. Takže se s váma podělim, protože třeba taky zrovna tápete, jaký párty občerstvení zrovna připravit.

na 12 muffinů (já dělala dvakrát takové množství):

1 hrnek cottage
3/4 hrnku strouhaného parmezánu
1/4 hrnku mouky (použila jsem celozrnou hladkou)
1 hrnek mletých mandlí
1 lžička prášku do pečiva
1/4 hrnku pokrájených sušených rajčat v oleji
1/4 nasekané čerstvé bazalky
1/4 hrnku vody
4 vejce
1/2 lžičky soli

     Předehřejte si troubu na 200 stupňů a pečlivě smíchejte všechny ingredience kromě parmezánu. Naplňte směsí košíčky na muffiny a vršky posypte parmezánem. Dejte píct na 30 - 35 minut.

     Já jsem k nim připravila ještě tzatziki (zde je recept na ředkvičkové, chcete-li klasické s okurkou, nahraďte v receptu ředkvičky okurkou), dojem z občerstvení i chuť byli naprosto dokonalý.


Navštivte i moje stránky na facebooku.

Žádné komentáře:

Okomentovat