Prohledat tento blog

úterý 1. dubna 2014

Narozeniny s levandulovými cup cakes

     Za poslední půl rok jsem se naučila hodně z cukrařiny, absolvovala jsem několik kurzů (o nich třeba příště) a stala jsem se na částečný úvazek cukrářkou. Bohužel to moje rodina pochopila tak, že narozeninový dort si mám udělat sama. A tak jo. 
     Od minulýho roku jsem si ve vodce louhovala levanduli ze zahrádky, abych si vyrobila vlastní extrakt. Ten je teď nádherně voňavej, ale vůbec nepřipomíná mýdlo. Vy si můžete extrakt koupit, a nebo vyrobit stejným způsobem.
     Moje narozeninová volba byly levandulové cup cakes. Zrovna píšu do školy cestopis o Karpathosu, kterej byl plnej voňavejch bylin, hlavně divoké šalvěje, ale nějak se mi ta levandule přesně hodila do krámu, plus fialová barva je na jaře uplně okouzlující, jen počkejte na šeříky.
     Recept jsem si vzala od Chez Lucie a malinko jsem si ho upravila podle surovin, který sem měla doma. To neznamená, že jsem se stala Babicou, ale trochu medu jsem musela doplnit invertním cukrem, který jsem dostala k Vánocům, protože medu jsem tolik neměla. Extraktu jsem použila malinko víc, protože na chuť a vůni levandule jsem se těšila nejvíc a taky jsem na krémové vršky použila tvaroh místo krémového sýru. 
     A tohle mi vzniklo, takže narozeninová mise splněna. Mě chutnali extrémně, jak jinak, ale stejně tak chutnali celé rodině. Příště chci ještě vylepšit zdobení, ale na první pokus dobrý.


Žádné komentáře:

Okomentovat