Prohledat tento blog

čtvrtek 3. října 2013

Fotoreport z Benátek

     Pochutnala jsem si na skvělém jídle v krásných restauracích, servírovaném usměvavými číšníky a něco málo jsem pro vás vyfotila, abych vás potrápila :-)



špagety s plody moře jako předkrm

smažené různé druhy ryb a mořských plodů se salátem jako chod dva


benátské masky

Bellini od snídaně po večeři

Tiramisu se zmrzkou a ledová káva bez mléka
ostrov Burano vyhlášený krajkářstvím a barevnými domky

a ostrov Torcello, kde bydlí jen 3 stálí obyvatelé

ostrov Murano vyhlášený sklářstvím a výborným jídlem, což jsem si ověřila...

pánev pro 2 plná výborných špaget s rajčaty a hroudou mořských plodů všeho druhu

pánev pro 2 teď zase s lobstrem

poprvé jsem vyzkoušela ústřice a je to opravdová pochoutka, člověk je pak nabuzenej jako nikdy...dobré afrodiziakum

vynikající prosecco
lobstr z Lida





jako poslední chod výletu jsem zvolila domácí lasagne a ty byly!

Žádné komentáře:

Okomentovat