Prohledat tento blog

pátek 3. října 2014

Pečená ovesná kaše s banány a borůvkami

     Ovesná kaše mi chutná i nepečená, ale občas se jí trochu přejim, jenže pak jsem objevila blog http://deliciouslyella.com/. Na youtube jsem od téhle ženy objevila recept na nejlepší ovesnou kaši, kterou jsem kdy jedla a tady je recept:


Potřebujem:

1 hrnek ovesných vloček
3/4 hrnku vlašáků (já jsem je vynechala a použila jsem máslo z kešu oříšků)
2 banány
1 hrnek borůvek (použila jsem mražené v balení 200g)
2 lžičky skořice
1/2 hrnku rozinek
1 PL medu nebo agávového/javorového sirupu
3/4 hrnku rostlinného mléka

     Vločky nasypte do mísy a zalijte horkou vodou, kterou do 10 minut nasajou. Potom k vločkám nasypte nadrobno pokrájené oříšky (já jsem přidala 2 PL kešu pasty), přidejte nakrájené banány, půlku si nechte na ozdobu), přidejte borůvky, skořici, rozinky a med a vše promíchejte i s mlékem (já jsem použila mandlové). Dejte do pečící misky a navrch nakrájejte tenká kolečka zbylého kousku banánu. Pečte při 180 stupních 20 minut až půl hodinky.

     Kaše je skvělá za tepla i za studena, ale člověk se od ní neodtrhne jen tak.




Žádné komentáře:

Okomentovat